Kalendarz firmowy oraz notes w roli skutecznej reklamy

Wśród popularnych materiałów reklamowych można znaleźć nie tylko wizytówki, ulotki, wszelkiego rodzaju broszury, ale przede wszystkim kalendarze reklamowe oraz tworzone na podobnej zasadzie, notesy z nadrukiem. Warto o każdej z tych rzeczy wypowiedzieć się nieco szerzej, gdyż nie wszyscy znają ich zalety.

Kalendarze reklamowe w akcji

Kalendarz książkowy to materiał drukowany z solidną oprawą i terminarzem wewnątrz. Niektóre modele dodatkowo posiadają miejsce na notatki. Taki kalendarz może mieć skórzaną oprawę albo po prostu sztywną okładkę, zadrukowaną lub wykończoną na inne sposoby. Na okładce zazwyczaj widnieje logo, które powoduje, że przedmiot ten mocno wiąże się z konkretną firmą. Dzięki temu jest jej skuteczną reklamą i to działającą przez 12 miesięcy, a nierzadko jeszcze dłużej. Kalendarz książkowy z logo firmy może być jednocześnie bardzo praktycznym przedmiotem, a nawet prezentem dla pracowników, kontrahentów, stałych klientów i potencjalnych również. Wszystko zależnie od sposobu ich wykonania i wykończenia.

Rodzaje kalendarzy reklamowych

Istnieją różne kalendarze reklamowe. I choć dużym zainteresowaniem cieszą się te w formie książki, na uwagę zasługują też kalendarze ścienne, biurkowe ze spiralą, i typu planer. Każdy z nich generuje jakieś korzyści dla firmy.

Każdy przedsiębiorca, którego tylko stać, powinien zainwestować w kalendarze różnego rodzaju. Te do położenia czy postawienia na biurku, może użytkować w swoich pomieszczeniach biurowych, wręczając je pracownikom, jako ich podstawowe narzędzia pracy. Książkowe rozdawać zasłużonym klientom i kontrahentom. Z kolei ścienne, wszystkim nowym i potencjalnym klientom.

Każdy z tych kalendarzy można wykonać i wykończyć w sposób maksymalnie indywidualny, tak by wiązał się z konkretną firmą i tym też sposobem ją promował. Producent kalendarzy książkowych i pozostałych również, z pewnością doradzi i stworzy projekt, który zachwyci każdego.

Notesy reklamowe alternatywą dla kalendarzy

Notesy reklamowe przeważnie traktowane są jako tańsza alternatywa kalendarzy. Mają one mniej funkcji, ponieważ w taki kalendarz firmowy umożliwia sprawdzanie daty, planowanie czasu i robienie notatek. Z kolei notesy firmowe pozwalają na spisywanie różnych informacji. Mimo to warto w nie inwestować.

Notesy z logo są skutecznym narzędziem marketingowym. W pierwszej kolejności przyciągają uwagę okładką, dlatego dość mocno należy skupić się na tym elemencie. Na oprawie musi koniecznie znaleźć się logo lub inny firmowy znak rozpoznawczy. Notes a5 firmowy www.iveno.pl/notes-reklamowy-a5 z odpowiednio znaczoną okładką będzie promował firmę zawsze i wszędzie, gdzie tylko się znajdzie. A że notesy są bardzo praktyczne  przydatne nawet w najmniej spodziewanych momentach, zazwyczaj każdy chce mieć je pod ręką.

Warto zainwestować w ładny, nowoczesny notes z grawerem, na przykład w skórzanej oprawie. Taki będzie świetnym upominkiem dla zasłużonych pracowników i klientów. Chcąc, by przedmiot ten jeszcze bardziej wyróżniał się na tle konkurencyjnych notesów, warto zastosować gumkę. Notes z gumką daje możliwość wygodnego i bezpiecznego przechowywania luźnych karteczek i wizytówek. Jest też dodatkowym elementem, na który można nanieść logo czy inny znak firmowy.

Warto zainwestować w notes na zamówienie, który zostanie wykonany i wykończony w sposób mocno indywidualny. Dzięki temu będzie bardziej kojarzył się z konkretną firmą i tym sposobem skutecznie ją promował. A chcąc nieco zmniejszyć cenę produkcji, najlepiej złożyć zamówienie jak najwcześniej i zamówić większą ilość notatników.

Produkcja kalendarzy książkowych i wszystkich pozostałych, a także notesów reklamowych, może przebiegać zgodnie z oczekiwaniami zamawiających. Dzięki personalizowanym i indywidualnie tworzonym kalendarzom i notatnikom, można korzystnie wpłynąć na wizerunek swoje firmy. Przedmioty te będą cały czas o niej przypominać. Dziś firma, która dysponuje własnymi kalendarzami czy notatnikami, uchodzi za profesjonalną, nowoczesną, prestiżową, a co za tym idzie, wartą współpracy i podziwu. Bo tylko firmy, które kładą nacisk na własne dobro i zyski, nie dają od siebie niczego za darmo. A wystarczyłoby podarować klientom upominek w postaci kalendarza, rozdać pracownikom notesy, aby zaprezentować się w zupełnie innym, korzystniejszym świetle.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ciasteczka

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików Cookies. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności.